Hej hopp ^^

Idag har varit en kulig dag (y'

Först tandläkarN i lite mer än en timme.
Fick en massa information och allt.
Sen hade man Engelska när man kom tebax..
Skulle presentera våra vänner på engelska.
Sen hade vi tyska.
jag && tessan flummade hela tiden hahaha (y'
Lotta fick damp på oss ;o
ville bara sticka upp pennan i röven på henne :$ :@
Sen vare lunch, sjukt äcklig mat!
jag o tessan stack med vicki o danni te deras skåp..
hahaha stackars tessan, jag " råkade " knuffa in henne i dörren (A'
hade iaf sjukt kul (;
Umo, till ikväll michelle? hahaha mer säger jag int om den saken (;
Hemkunskap sen också..
En viss VICKI bombade mig med 100sms när jag lagade mat ;o
o jag fick jobba med Robert som inte gjorde ett skit, typ bara lite som jag bad om..
typiskt killar!! -,-
Hade sen svenska, satt med vicki & tessan o fotade istället hahaha :)
sen kom pernilla och hämtade oss när hon kom på oss att vi inte läste -.-
Sen hängde Tessan med mig hem,
och vi åt plättar och KLADDKAKA! ;)
och pluggade lite..

Och jag vill påpeka att jag HATAR killar och snöbollar! ;o

Puss på dagen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0