tja!!

Idag har jag varit i blekinge :)
hälsade på farmor o farfar & pappas mormor.
det blev väldigt trevligt, hihi.
skogspromenad med agnes osså :D
älska.

Sen var vi i pappas mormors gamla hus och hämtade saker vi fick.
Medans pappa och farfar lastade på byrån i vår bil så gick jag upp...
och fastnade framför speglar..
när jag kom ner sa farfar till farmor;
du kerstin, det är en dam som är väldigt faschinerad i den speglen där uppe..
så jag fick den :D:D:D
den är från china och är över 50år gammal. :D

pusshej§§

Kommentarer
Postat av: johanna S

Heter Kina, och den är bara gjord i Kina, och sedan importerad till Sverige XD

2010-07-04 @ 15:04:35
URL: http://thaaqueenofeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0