:@

Jag har inte skrivit på länge, sen min konfirmations dag :o
det har väl inte hänt så mkt skoj på den tiden,
men jag har inte pallat blogga.
Men klassens dag igår sög anka.
Kollade på film som vanligt o gjorde nårra tråkiga aktiviteter -.-
när man kom hem så stack man med Tessan o syster till Lekland,
då vi köpte saker tills idag.
Idag vaknade jag av att mamma kom upp till mig vid 7 med en nyhet.
Skolans idrottshall brinner, alltså INGEN FOTBOLLSTURNERING!
så jävla omoget.
Så det blir väl att tråka och sura hela dagen,
och hoppas på det bästa att jag får en postavi i postlådan,
så jag kan hämta min mobil! :-)
men den turen har jag antagligen inte.
Så får fixa allt tills imorgon, hur det nu blir.
känner på mig att det blir avslutning i matsalen.
men träning ikväll, så jag kan bli av med mitt dåliga humör.
Jaja, slutar 8;an imorgon.
fifan vad tiden har gått snabbt, och nu förlorar man några av sina vänner.
Kommer bli helt tomt till hösten, men får försöka leva med det.
det var väl allt, pallar inte skriva mer.

pusshaj §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0