tjaa

Igår var jag med Sanna och flummade runt i Torp,
hon är helt ceepeeh o blir full på alkoholfri cider! :D
Men jag älskar henne ändå, hon är mitt ceepeeh ! <3
Därefter vare match, mot Åstorp!
Och vi kämpade oss fram i värmen,
och vann slutligen med 6-1!
Härligt spelat, och mitt mål var ju ett riktigt tur mål haha :D
När man kom hem var det sängen som gällde hehe :P

Idag har jag varit med min man Jannica :D
Vi hade sketans kul, vi sjöng singstar och kolla film,
och tjockade oss med läsk o chips o sånt (Y)
Vi skulle badat, men de börja åska >.<
jaja, skitkul dag iaf :D

Imorgon ska jag vara med min andra man Ezzie :D
Kommer bli sjukt kul de me :D

Och på Torsdag blire bio med Vicki i Lund,
sex and the city 2 :D<3

På fredag blire att vara med Tessan :)) <3

Sen på Lördag blir det antagligen spela vårens sista match!!
Den tar vi också hem tjejer!! :) <3

Posshajj!§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0